مستند صعود / ناگفته هایی از زندگی مردی که می خواست اسرائیل را نابود کند
نويسندگان
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لیلان و آدرس shiz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مستند صعود کاری است از برنامه ثریا -دیدبانی برای پیشرفت- در گروه اجتماعی شبکه یک سیما با نگاهی به زندگی علمی شهید حسن طهرانی مقدم،روایتی متفاوت از تاریخچه موشکی ایران خواهد داشت.

در این مستند برای اولین بار به نقاط عطف تاریخچه موشکی ایران از جمله موضوع خرابکاری نیروهای لیبی در سکوهای پرتاب موشکی ایران و چگونگی عبور از این بحران در دوران دفاع مقدس پرداخته می‌شود و با بیان خاطرات آن زمان برگه تازه‌ای از تاریخ موشکی ایران و مجاهدت شهید مقدم و یارانش ورق می‌خورد.
همچنین فعالیت‌های علمی و برخی از دستاوردهای مهم علمی این شهید به خصوص در سالهای اخیر از جمله دستیابی ایران سوخت جامد و موشک‌های بالستیک با بردهای متوسط و بالا اشاره نمود.
ایشان در ایام عید غدیر خم در پی یک حادثه در محل آخرین پروژه موشکی خود به همراه ۳۵ نفر از همکارانش در سازمان جهاد خودکفایی سپاه به شهادت رسید.
سردار حسن طهرانی‌مقدم به عنوان پژوهشگر دانشگاه امام حسین(ع) و مسئول سازمان جهاد خودکفایی سپاه بود که در دوران خدمت خود خدمات ارزشمندی بجای گذاشت.
همچنین از دیگر قسمت‌های این مستند می‌توان به آموزش نیروهای ایرانی در سوریه اشاره داشت. راوی در قسمتی از این مستند می‌گوید که «… به عربی مقدم می‌شود سرهنگ. ما وقتی صدا می‌زدیم مقدم همه تعجب می‌کردند که یک بچه زیره میزه چطوری شده سرهنگ!!…»
در این مستند بعضی از تصاویر پرتاب موشک برای اولین بار به نمایش در می‌آید همچنین در جای جای مستند تکه فیلم‌هایی نابی از شهید طهرانی مقدم به نمایش در آمده که ضمن اینکه اولین باری می‌باشد که پخش می گردند نمایشگر عظمت و بزرگی این شهید عزیز می‌باشد.
+لینک دانلود مستند صعود

برچسب‌ها: 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 23 خرداد 1392برچسب:, ] [ 11:4 ] [ سید باقر دینی . ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ ندای لیلان خوش آمدید




موضوعات
آرشیو مطالب
لينک هاي مفيد
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 383
بازدید کل : 83576
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1

زیارت عاشورا